Wniosek o nagrodę roczną dla dyrektora złożony po terminie wskazanym w zarządzeniu

Zagadnienie

Nagrodę roczną dla dyrektora instytucji kultury przyznaje się na podstawie zarządzenia burmistrza. Wynika z niego m.in., że wniosek o nagrodę roczną należy złożyć w terminie trzech miesięcy od dnia zatwierdzenia sprawozdania finansowego podmiotu za rok obrotowy lub złożenia prawidłowo sporządzonego przez podmiot sprawozdania finansowego. Poza tym nagrodę roczną można przyznać po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego przez radę miejską. W zarządzeniu nie ma zaś zapisów, że złożenie wniosku po wymaganym terminie spowoduje jego odrzucenie. Dotychczas wniosek o przyznanie nagrody składano w październiku, po realizacji Święta Miasta i był on rozpatrywany pozytywnie. Wniosek składa się w tym czasie z uwagi na korzystniejszą sytuację finansową instytucji, która ma zabezpieczone środki na ten cel. Czy w takiej sytuacji prośba o przedłużenie terminu, przy braku zapisów o skutkach jego niezachowania, może mieć wpływ na pozytywne rozpatrzenie wniosku?
Ta treść dostępna jest tylko dla użytkowników z aktywną subskrypcją.

Tagi

dyrektor instytucji kultury, nagrody roczne, wynagrodzenie dyrektora, zarządzenie organizatora

Zadaj pytanie ekspertowi

Prenumeratorzy „Poradnika Instytucji Kultury” w wersji Standard+ i Premium oraz użytkownicy serwisu „Poradnik Instytucji Kultury Online” w wersji Standard+ i Premium mogą zadać pytanie ekspertom.

Jeśli jesteś niezalogowany, również nie możesz zadać pytania naszemu ekspertowi. Jeśli chcesz zadać pytanie, wykup dostęp Standard+ lub Premium na minimum trzy miesiące.

Zadaj pytanie ekspertowi

Przed zadaniem nam pytania gorąco zachęcamy do sprawdzenia w archiwum Poradnika Instytucji Kultury, czy danego zagadnienia nie poruszaliśmy już na łamach naszego czasopisma. Może się okazać, że zdecydowanie przyspieszy to uzyskanie odpowiedzi na nurtujące Państwo problemy. Zachęcam do bieżącego korzystania z archiwum Poradnika Instytucji Kultury zawsze wtedy, gdy mają Państwo wątpliwości dotyczące stosowania przepisów w Państwa instytucji kultury.

Prenumeratorzy „Poradnika Instytucji Kultury” w wersji Standard+ i Premium oraz użytkownicy serwisu „Poradnik Instytucji Kultury Online” w wersji Standard+ i Premium mogą zadać pytanie ekspertom.
Szanowni Użytkownicy wersji online Poradnika Instytucji Kultury!

Specjalnie dla Państwa ułatwiamy korzystanie z nowej wersji Poradnika Instytucji Kultury online.

Od tej pory logowanie się do serwisu jest możliwe poprzez zakładkę Moje konto.


Po kliknięciu w Moje konto w polu *Użytkownik należy podać adres email.

Chodzi o taki adres email, który został nam podany przy ostatnim zamówieniu dostępu online do Poradnika Instytucji Kultury albo zamówieniu prenumeraty Poradnika Instytucji Kultury, o ile jest to pakiet umożliwiający korzystanie także z wersji online.

Po wpisaniu adresu email należy kliknąć w tekst Nie pamiętasz hasła? a następnie ustawić nowe hasło.

W razie problemów z zalogowaniem się prosimy o kontakt pod adresem mailowym e–sklep@prawodlapraktykow.pl, podając nazwę Klienta, NIP lub imię i nazwisko osoby zamawiającej dostęp online lub prenumeratę.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z przewodnikiem po zakładce Moje konto.

Instrukcja Video do zapoznania się z przewodnikiem dodawania użytkowników.

Życzymy dużo sukcesów w życiu zawodowym!
Zespół Wydawnictwa Prawo dla Praktyków