Trwa nabór wniosków w programie NIMiT PolandDances/Tournée

Tylko do 1 sierpnia br. trwa nabór zgłoszeń do kolejnej edycji programu PolandDances/Tournée. Organizatorem inicjatywy jest Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Budżet programu wynosi 135 000 zł brutto.

Tylko do 1 sierpnia br. trwa nabór zgłoszeń do kolejnej edycji programu PolandDances/Tournée. Organizatorem inicjatywy jest Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Budżet programu wynosi 135 000 zł brutto.

Nadrzędnym celem inicjatywy jest prezentacja polskich spektakli tanecznych na scenie międzynarodowej poprzez dofinansowanie wyjazdów polskich tancerzy i choreografów, umożliwiając im tym samym zaprezentowanie swojej twórczości szerszej publiczności oraz nawiązanie kontaktów z zagranicznymi kuratorami, prezenterami i producentami. Zadaniem programu także jest promocja polskiego tańca oraz wzmocnienie jego pozycji.

O dofinansowanie w ramach inicjatywy mogą ubiegać się zarejestrowane w Polsce instytucje kultury, organizacje pozarządowe, podmioty prowadzące działalność gospodarczą wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego oraz stowarzyszenia zwykłe i wszelkie podmioty posiadające osobowość prawną.

Maksymalna kwota wnioskowanego dofinansowania to 45 000 zł.

Po raz pierwszy program realizowany jest w trybie dwuletnim.

Realizacja projektów we współpracy z minimum dwoma partnerami odbywać się będzie od 1 września 2025 r. do 31 października 2026 r.

Aby wziąć udział w inicjatywie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.

Wnioskodawca powinien opisać we wniosku możliwość prezentacji minimum jednego spektaklu za granicą. Każdy spektakl powinien zostać zaprezentowany przynajmniej dwukrotnie za granicą, minimum jeden raz u każdego partnera.

Wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie Narodowy Instytut Muzyki i Tańca do 1 września 2025 r.

Udostępnij:
Szanowni Użytkownicy wersji online Poradnika Instytucji Kultury!

Specjalnie dla Państwa ułatwiamy korzystanie z nowej wersji Poradnika Instytucji Kultury online.

Od tej pory logowanie się do serwisu jest możliwe poprzez zakładkę Moje konto.


Po kliknięciu w Moje konto w polu *Użytkownik należy podać adres email.

Chodzi o taki adres email, który został nam podany przy ostatnim zamówieniu dostępu online do Poradnika Instytucji Kultury albo zamówieniu prenumeraty Poradnika Instytucji Kultury, o ile jest to pakiet umożliwiający korzystanie także z wersji online.

Po wpisaniu adresu email należy kliknąć w tekst Nie pamiętasz hasła? a następnie ustawić nowe hasło.

W razie problemów z zalogowaniem się prosimy o kontakt pod adresem mailowym e–sklep@prawodlapraktykow.pl, podając nazwę Klienta, NIP lub imię i nazwisko osoby zamawiającej dostęp online lub prenumeratę.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z przewodnikiem po zakładce Moje konto.

Instrukcja Video do zapoznania się z przewodnikiem dodawania użytkowników.

Życzymy dużo sukcesów w życiu zawodowym!
Zespół Wydawnictwa Prawo dla Praktyków